Verzending en Levering

 

 

Verzending en levering

We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. De verzendkosten worden apart vermeld tijdens het afrekenproces en kunnen variëren afhankelijk van de bestemming, het gewicht en de omvang van de bestelling.

We verzenden onze producten enkel en alleen naar adressen binnen België.

 

Verzendmethoden

We maken gebruik van Bpost om uw bestelling veilig en op tijd bij u af te leveren.

De levertijd varieert afhankelijk van de bestemming. Houd er rekening mee dat soms vertragingen kunnen optreden als gevolg van onvoorziene omstandigheden zoals slecht weer, logistieke problemen bij de verzenddienst. We zullen echter ons uiterste best doen om de levering zo snel mogelijk te laten plaatsvinden.

 

Verkeerde adresgegevens

Zorg ervoor dat u de juiste en volledige adresgegevens verstrekt bij het plaatsen van uw bestelling. We zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen of niet-aflevering als gevolg van onjuiste of onvolledige adresgegevens.

Als u na het plaatsen van uw bestelling een wijziging in het afleveradres wilt aanbrengen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen ons best doen om de wijziging door te voeren, maar kunnen dit niet garanderen als de bestelling al is verzonden.

 

Ontvangst van de bestelling

Bij ontvangst van uw bestelling dient u de verpakking zorgvuldig te inspecteren op eventuele schade. Als u enige schade opmerkt, dient u dit onmiddellijk te melden aan de bezorger en contact met ons op te nemen via het contactformulier.

 

Niet-aflevering

Als uw bestelling niet is aangekomen, neem dan contact met ons op via het contactformulier, zodat we de kwestie kunnen onderzoeken en passende maatregelen kunnen nemen.

 

 

Philobello Jewels, Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen, België

BTW: BE0805 215 014

E-mail: Philobello.Belgium@outlook.com

Update: 21/11/2023